Alarmszerviz
Biztonságtechnika

06-23-510473
06-30-9427156

Lakásriasztók

Vezeték nélkülik

Távfelügyelet

Gépjármű védelem

Gsm riasztók

Leírások, rajzok

Áraink

Megrendelés

E-mail küldés

. . . Ajánlott
Linkek

       
    Gsm lopásgátló, telefonos értesítés és késleltetett motorblokkolás egyben.    
         
    Egy Gsm riasztó, ami térerő nélkül is megvédi az autóját !    
         
    Szeretné, hogy az autója felhívja Önt ha baj van? Mennyit érne meg Önnek, ha értesítést kapna a mobiltelefonjára amikor az automatikus motorleállítás blokkolta a motort? Mindezt úgy, hogy a kocsiban nincs mások által látható jele a rendszer üzembelépésének. És ha ezzel együtt nem kéne havi díjat fizetni és magas telefonszámlája sem kerekedne?    
         
    Ez a Guard .    
    Egy rejtett lopásgátló és egy gsm telefonhívó együttese, hogy autója a legnagyobb biztonságban legyen.    
         
    Használata:    
         
    Bekapcsolni nem kell. Az autó leállítása vagy a gyújtáskulcs kivétele után egy perccel
automatikusan élesedik a rendszer.
A riasztó hatástalanítása rejtett nyomógombbal, mágnessel vagy opcionálisan távkapcsolóval vagy számkóddal is történhet.
Az ajtó nyitása hívást küld az Ön által beállított számra.
Ha bekapcsoljuk a gyújást, elindul a késleltetett motorblokkolás, ami hatástalanítás hiányában egy perc múlva leállítja a motort. A motor blokkolása szakaszosan történik, miközben az autó féklámpája is villog.
"Motor blokkolva" A motor leállása után sms üzenetet kapunk ezzel a szöveggel.
Motorblokkolás feloldása. A letiltott állapotból az autó a telefonhívó visszahívásával állítható vissza.
Ha nincs térerő, a motorblokkolás akkor is végbe megy, csak az sms üzenet nem fog hozzánk elérni.
   
         
    Működése:    
         
    Első bekapcsoláskor illetve akkucsere után a motor blokkolt állapotba kerül. A rejtett kapcsolóval, vagy reed relével hatástalanítani kell. A LED kigyullad. A telefonkészülék bekapcsol és fellép a hálózatra. Ezután sms-t kapunk "Gsm aktív" szöveggel. Az üzenet elküldése után a LED egy percen át gyorsan villog. Ezalatt van lehetőség a készüléket szervizállásba tenni. Ezt a rejtett kapcsolóval tehetjük meg. Ha sikeres volt, akkor "Szervizállás" sms-t kapunk, amit a LED 6 hosszú villanása követ. Ettől fogva a riasztó nem reagál sem az ajtók nyitására, sem a gyújtás bekapcsolására mindaddig, míg az autó számát fel nem hívjuk. Erre a hívásra foglaltsági jelzést hallunk, majd a rendszer normál működébe áll vissza.
   
         
    Beépítése:    
    A Guard bármilyen autótipusba beépíthető. A vezérlő egységet és a hozzá csatlakoztatott mobiltelefon készüléket rejtve szereljük be. A készülékbeállításokat a telefonon a sim kártya behelyezése után végezhetjük el. A kártyára az első névként tároljuk el a hívandó számot. Ezt fogja a készülék ajtónyitáskor megcsörgetni, illetve erre a számra fogja elküldeni az sms üzeneteket. A beállításokat innen letöltheti.    
    A központi egységnek jó testelésre és biztosítékkal védett +12V tápfeszültségre van szüksége. Az elektronika és a féklámpa vezérlés tápfeszültségét akár külön is biztosíthatjuk 3 ill. 15A-es biztosítékokon keresztül. Ilyen védett tápfeszültségi pontokat találunk minden autón.    
    Szükség van egy gyújtáskapcsoló utáni kapcsolt +12V ra, amit vehetünk a rádióállású vagy a gyújtáspontról is. A rádiót is vezérlő ACC pont (ha van ilyen az autón) talán kedvezőbb, mert ha ezt használjuk, akkor csak a gyújtáskulcs kivétele után élesedik be a rendszer.    
    A féklámpa vezetéke többnyire jól hozzáférhető a féklámpa kapcsolón, vagy a lámpákon. Vigyázzunk azonban, a Hall elemes féklámpa kapcsolók esetén a próbalámpa is tönkreteheti a jeladót. Ritkán de előfordul, hogy a lámpák kölön áramkörön vannak illetve felügyeltek. (Pl BMW) Ebben az esetben közvetlenül a féklámpákra csatlakozhatunk diódákon keresztül.    
    Az ajtó bemeneteket is csatlakoztatni kell. Itt szinte minden autótipusnál más a bekötés. Még az is lehet, hogy védődiódákat illetve kapcsolórelét kell alkalmazni. Itt is állhat elrettentő példaként a BMW, ahol nem olyan egyszerű a megoldás. A bemeneteknek negatívot kell kapcsolniuk. Pl a Mercedesz csomagtérkapcsolóját mivel ez pozitívos , át kell kötni negatívra. Szerencsére ez könnyen megoldható. A bemenetre köthető a megfelelő módon a motortér is külön kapcsoló alkalmazásával.    
    A szenzorbemenetre mi legtöbbször rejtve elhelyezett reed relét csatlakoztatunk. Ezt egy mágnessel lehet aktiválni. Ezen kívül használhatunk bármilyen rejtett kapcsolót, gombot, szákódos egységet, stb. A lényeg, hogy ennek is negatívot kell a bemenetre kapcsolni. A reed relé elhelyezhető bárhol a műszerfal, vagy a műanyag burkolat alatt, mivel a mágneses tér áthatolva ezeken aktiválni tudja a kapcsolót.    
    A LED+ kimenetre a csomagban lévő LED pozitív végét köthetjük. A negatív lábát testre kell csatlakoztatni. Ez hagyományos LED, nem villogós. Tetszés szerint lecserélhetjük más színűre is.    
    Az IG motorblokkoló kimenetek egy beépített relé független kontaktusai. Szabadon felhasználhatók 15A terhelhetőségig az AC pumpa vagy motorelektronika blokkolására. A megfelelő vezetéket vágjuk el, majd az így keletkezett két véget csatlakoztassuk az IG pontokhoz. Figyeljünk a katalizátoros ill. lambda szondás autók blokkolására.    
         
    Végső ellenőrzés:    
    Ha minden pontot bekötöttünk és leellenőriztünk, behelyezhetjük a központi egység tápjának biztosítékját.    
    Ekkor a következők történnek:    
   
  • A táp ráadásakor a motor blokkol. Mindaddig így marad, míg a szenzor pontot nem aktiváljuk.
  • A motortiltás kioldva. Sms üzenet küldése a megadott számra a telefonban tárolt szöveggel. Pl:"Gsm aktív"
  • A LED gyorsan kezd el villogni. Ekkor tehető szenzorállásba a Guard, ha 1 percen belül aktiválom a szenzor pontot.
  • Egy perc elteltével a LED lassan villogni fog, ha a gyújtás nincs bekapcsolva. Ha bekapcsolom a gyújtást folyamatosan ég és az autó menetkész.
  • Ha nem kapcsoltam be a gyújtást a LED egy perc múlva kialszik. A rendszer be van kapcsolva.
  • Ajtónyitás esetén a telefonkészülék hívást indít a megadott számra. Megcsörgeti, majd 20 mp után bontja a vonalat.
  • Ha a gyújtást bekapcsolom, elindul a motorblokkolási folyamat. Ennek nincs látható nyoma. A motor akkor is leblokkol a hatástalanítás hiányában másfél percen belül, ha nincs gsm térerő. A blokkolás lépcsőzetes és közben villog a féklámpa.
  • A szenzor működtetésével a folyamat bármikor leállítható. A készülék LED-je kigyullad és az autóval mehetünk.
  • Ha a motor leblokkolt, sms üzenet érkezik Pl: "motor blokkolva" szöveggel
  • A motor tiltása csak az autó telefonszámának visszahívásával törölhető. Ha nincs térerő, szükségmegoldásként szóba jöhet az áramtalanítás is. (Ekkor előlről indul aprogram.)
   
         
    Fontos !    
    A Sim kártya lejárta előtt töltse fel azt, vagy cserélje ki egy újra és beszélje le a régiről a még meglévő összeget.    
Címünk:

2045. Törökbálint
Pistály dűlő 53.


Céginformáció

Térképvázlat

 

Ha szeretne egy ilyen készüléket


Kattintson ide most !